Saç ekimi denince insanların aklına anında şüphe düşüyor gayet tabi düşer bu konuda çok haklılar. Saç ekimi yaptırdıktan sonra saç çıkacakmı çıkmayacakmı ne olacak verdiğim para boşamı gidecek gibi düşüncelere kapılanlar için bir derleme yaptık bizde.

Saç ekimi yaptıran hastaların saç ekimi yaptırmadan önce ve sonraki resimlerini sizler için örnek olarak internet ortamında yaptığımız küçük bir araştırma ile resimleri derleyip burada sizinle paylaşmak istedik. Böylelik siz ziyaretcilere ufakta olsa bi umut ışığı olduğu resimlerler anlatmış olacağız diye düşünmekteyiz

43 YORUMLAR

  1. Selamlar..
    Saç ekimi gerçekten güzel bir yere gelmiş durumda resimlerden de anlaşıldığı gibi saç ekimi işlemi gerçekten güzel sonuçlar vermekte. Saç ekimi uygulamısı ile birlikte kellik tarih oldu bende saç ekimi yaptırdım ve bende güzel sonuç aldım umarım buyun saç dökülmesi sorunu yaşayan kişiler de saç ekimi işlemi ile güzel sonuçlar elde eder ve kellikten kurtulurlar.

  2. Bende saç ekimi yaptırdım ve şuan saçlarım çok güzel durumda iyikide saç ekimi yaptırmışım arkadaşların dalga geciyordu ama şimdi geçemiyorlar ve işin güzel yani saç ekimi yaptırdığımın farkında bile değiller. Bende dilersenis saç ekimi yaptırmadan önce ve yaptırdıktan sonraki resimlerimden yollayabilirim size.

  3. Rıza bey Harun beyin burda resimleri paylaşma yetki bulunmamakta fakat kendisi sizin ricanız üzerine fotoğraflarını bize gönderirse sizlerle paylaşabilriz Harun beyinde izniyle..

  4. Saç ekimi yaptırmak isteyenlerden biride benim yıllardır kelim ama artık buna son vermek istiyorum arkadaşlarım soğuk espirilerinden bıktım artık kesinlikle kesin çözüm olan saç ekim uygulamasını yaptırmak istiyorum biraz araştırdım ve saç ekimi resimlerini de gördükten sonra ikna oldum en kısa zamanda mesela önümüzdeki hafta için iyi bir saç ekim merkezine gitmeyi düşünüyorum.

  5. Merhaba
    uzun zamandan beri forum sitelerine takılmadım.
    çoğu kişi bilir sacekimiforum diye bir site vardı ve patladı.
    bir iddiaya göre hakkında kötü yorum bulunan kişilerden yüklüce para alıp bu yorumları siliyormuş. yani güvenirliği tartışılr durumdaydı.
    saç ekimi yaptıracak arkadaşlara seslenmek istiyorum.
    ben 2 kez saç ekimi yaptırdım. ilk ekimim bir hastanede, bana doktor diye tanıtılan ancak sonra doktor değil bir cilt bakım uzmanı olduğunu öğrendiğim bir kişi yaptı. allah kahretsin onu ensem de yer yer boşluklar oluşturdu.
    ikinci de ise bu açıklıkları kapattırmak için bir doktora gittim. sac ekiminden o kadar çok korkmuştum ki sadece 10 metreden belli olan bu açıkları kapatmak istiyordum. ancak dr beni ikna etti ve çizgisi bozuk, seyrek ve dimdik duran saçların arasına bir ekim daha yaptırdım.
    şimdi dua ediyorum ona.
    Allah razı olsun. hem ensem toparladı hemde saçım bişeye benzedi.
    isim vermeyeceğim çünkü bildiğim kadarıyla admin yayınlamıyor. admin izin verirse her iki seansı yapan kişi ve kurumları da açıklayabilirim.
    söyleyeceğim tek şey sakın doktor olmayan kişilere saç ektirmeğin, sonra doktorlara düzelttirmek için gittiğiniz de size kim ekim yaptıysa o düzeltsin diye kapıdan kovulabilirsiniz.
    doktor kontrolünde, doktor denetimin de, uzman doktor kontrolünde gibi saf satalara kanmayın. ben ilk saç ekiminde kandım ama doktorun yüzünü sadece odaya girerken gördüm.
    yine de siz bilirsiniz. ben çok üzüldüm.

  6. beyler bayanlar
    saç ekimi yaptırdıktan sonra fire oranının düşmesi ve de ekilen köklerin daha erken çıkması için bir çok saç ekim merkezin de GENOS şampuan diye bir şey öneriyorlarmış.
    Kullanan bir iki tanıdık var çok memnunlar.
    Sadece eczaneler de satılıyormuş bana biraz tuzlu geldi alamadım. ilgilenen olur diye paylaşmak istedim.

  7. Ben yaklasik 1.5 yıl önce ekim yaptırdım ve % 100 neticeyi ekim yapıldıktan 1 yıl sonra aldım ve müthiş bir değişiklik ve duygu.

    Uzun süre görmediğim arkadaşlar yolda beni tanımayıp geçtiğini defalarca yaşadım ve ne kadar gençleştin veya sende bir değişiklik var nedir diye soranlar var.

    Tavsiye ederim tecrübeli bir klinik ve tabi sizden ekim için alınacak saç miktarı önemli.

    • Birol bey merhaba yazınızı okudum rica etsem öncesi ve sonrası fotoğraflarınızı gönderebilirmisiniz ayrıca ekimi nerede yaptırdınız ne kadar ücret ödediniz şimdiden size teşekkür eder iyi günler dilerim

  8. arkadaşlar ameliyat nasıl oluyor hakkında bılgı verırmısınız igneler agrı yapıyor mu yoksa uyuşturup mu yapıyorlar ?tesekkur ederım

  9. ameliyat değil – önce kafa komple traş ediliyor- ense bölgesi ince uçlu iğneyle uyuşturlup bu bölgden saçlar kökükyle alınıp bir sıvı ihtiva aden gazlı bezlerde bekletilirken ekim yapılacak olan kel bölge uyuşturulup o bölgede enseden çıkarılan saç kadar delikler açılıyor.

    En son olarak ense bölgesinden alınan saçlarınız kelliğinizin olduğu yere tek tek dikiliyor . Ağrı hemen hemen yok . Önemli olan ilk 72 saatte başınızı dik tutup bir yerlere çarpmamanız ve sonrası zaten malum…

    iyi şanslar

  10. Merhaba… Yaklaşık 1 buçuk ay önce saç ekimi yaptırdım. Avrupanın en iyi saç ekim merkezlerinden birinde yaptırdım istanbulda. iki arkadaşımda aynı merkezde yaptırmıştılar onları görünce şok oldum ve hemen ektirme kararı aldım. Şuan ekilen saçlarımın tamamı döküldü diyebilirim. 1 buçuk ay geçti az miktarda çıkan saçlarım var var fakat görüntü olarak hala bir fark yok. Zaten doktorda 3 ay dolmadan şikayette bulunma demişti. 1 yılın sonuna kadar saçların çıkmaya devam edecek dedi. toplam 6300 greft atıldı. Aynaya baktığımda pek bi fark göremiyorum fakat doktor ve bana referans olan 2 arkadaşımda 3 aydan önce bişey bekleme diyorlar. saygılarımla.

  11. arkadaşlar merhaba öncelikle size şöyle söyliyim baya bir uzun ve ayrıntılı yazıcam ki içiniz hem rahat etsin hemde aklınızdaki soruları cevaplayın 🙂 sac ekiminden tahmin edemeyeceğiniz kadar cok korkuyorum ve yaklaşık 3 sene abartısız araştırma yaptım kimisi memnun kimisi deil o ayrı bi konu ama şöyle izah edeyim ben iğne yapılmasından bile korkan biriyim hastane kokusundan bile kan şekeri düşen biriyim yıllarca yaptığım araştırma sonucu bu sac ekim konusundaki uzmanların hepsinin istanbulda olduğunu anladım ve ben kendim izmir de oturuyorum izmir de sac ekimi yapan da cok kurum var ama arastırmalarım bana tek yolun istanbul olduğunu gösterdi sac ekimini tam 3 yıl sonra yaptırmaya karar verdim cünkü psikoloji diye birşey kalmamıstı bende iddia edebilirim ki istanbulda sac ekim uzmanı olan 2 kurum var benim kafam birine cok yattı ve biletimi kestim ön görüşmeye gittim istanbula etiler bebek te ofislerine gittim konustum diksiyonları sizinle ilgilenişleri zaten ap ayrı bi güzel onayımı verdim orda ve 3 ay sonra ekim yaptırmaya gittim hiç abartısız söylüyorum hastanenin önünde indiğim zaman ayaklarım geri geri gidiyordu korkuyordum cünkü ve artık dönüş yok deyip hastaneden içeri girdim saolsun kız arkadaşımda gelmişti yanımda onunda katkısı ok oldu cesaretimi toplamakta içeri girdiğimde şok oldum cünkü hastaneye ne benzer en ufak bir yanı nede zerre hastane kokusu var dı abartısız söylüyorum acil girişinden tutun en son kata kadar tabiri caizse yalayarak cıkabilirsiniz işlemlern yapıldığı yer bildiğiniz loca yani lüks + lüks işlerim yapıldı ve kan verdim hissetmedim bile kahvaltı yapmamıştım dedimki doktorlarımdan birine burda kahvaltuı yapabileceğim biyer varsa söylerseniz bi kahvaltı yapalım cünkü operasyona mutlaka kahvaltı yaparak gelin deniliyor bana verdiği cevap şu olur mu öyle şey bilal bey buyrun odanızda biz size kahvaltınızı söyleriz şok oldum :)neyse operasyonun olavağı odaya cıktığımda ap ayrı bi temizlik ve rahatlık la karşılaştım kahvaltımızı yaptıktan sonra kız arkadaşım işlemlerin yapıldığı yerde beklemeye gitti benide tras ettiler ve beni operasyonun yapılacağı odaya aldılar dedim allah ım sana geliyorum 🙂 bilal bey buyrun yüz üstü uzanın ve sakın korkmayın ben size herşeyi yapmadan önce sırasıyla anlatacam dedi anestezi uzmanımız peki dedim uzandım sizde bilirsiniz ki acıyan tek yer anestezi iğnesi der herkez duymusunuzdur izlemişinizdir videolar da ilk önce ensemden sac alınması gereken yeri cizdi ve bir ilacla temizledi bilal bey hazır olun iğneyi yapıyorum dedi benim kalp duracaktı zaten :):) tamam hazırım dedim yaklasık 7 tane iğne yapıldı enseme size sadece şunu söylüyorum karınca ısırığı bile daga cok acııtoyr 🙂 orda biraz kendime geldim ddim bumuydu agrıyan iğne :)daha sonra ensemden saclar alınmaya başladı bu sırada benimle öyle ilgileniyorlarki nasıl hoşuma gidiyor ve rahatlıyordum korkum gidiyor du zaten ekip tam bi makaraydı 🙂 canınızın sıkılması imkansızsabah 9,30 da operasyon basladı öğlen 12,30 a kadar ensemden aralıksız sac alındı ama kesinlikle en ufak bir ağrı hissetmiyorsunuz :)öğlen 12,30 da kız arkadasım geldi yanıma beraber yemeğimizi yedik dinlenme odasında ve 13,30a doğru tekrar operasyon a girdik bu sefer de coğu insanın işte gittim ekim yaptırmaya da asıl kişiyi göremedik falan dedikleri nin aksine merkezin sahibi dr.geldi 🙂 yemek yerken de gelip tanıştı tabiöncelikle falan her neyse ön sac çizgimi okadar özenerek ve ince ayrıntıyla oluşturdu ki o an bile mutlu oldum hoşuma gitti sac cizgim ve abartısız söylüyorum kendi orjinal sac çizgimi çizdi ve dediki bilal bey kusura bakma son kez anestezi uzmanı abin cok ufak bi canını yakacak bidaha yanmıcak dedi ve ben korktum dedim allah allah acaba nasıl bi iğneki acıyacak her neyse sırt üstü uzandım ve 4 tane iğne yapıldı yine bunları hiç hissetmedim desem yeridir :)zaten sonrası da ekim merkezi sahibi dr.bey de ekim yapılacak kanalları actı sonrasında da 3 kişi birden saclarımı tek tek ekti akşam saat 17,30 civarı tamamiyle bitti operasyon son olarak aynaya baktığımda okadar mutlu oldum ki okadar net ki sac çizgisi anlatamam :)allah razı olsun dedim hepsine dinlenme odasına gecip üstümü değiştirdim ve tam ayakkabımı giyecekken doktor gelip bilal bey siz eğilmeyin deyip AYAKKABAMI ONUN GİYDİRMESİ zaten işin son noktasıydı o an dedim ki allah ım sana şükürler olsun ki böyle biyer de ekim yaptırdım.giyindim aşşağı taksiye kadar yardımcı oldular sağolsunlar ilacları nasıl kullancağımı anlattılar herşey cok süperdi yani.taksiye binip gittim residence tutmuştum oraya gidip biraz uzandım dinlendim sonra cıkıp bişeyler yiyelim dedim gittik gittiğimiz mekanın sahibi bile gelip benden yaptırdığım yerin adresini telefonunu istedi verdim bende 🙂 yani anlatmak istediğim korkulacak en ufak bişey yok normalde sac yıkaması 3. gün yapılıyor ama ben 2 gün sonra izmir e döneceğim için ertesi gün yıkama yapıldı ve helalleşip cıktım cıkarken bile bilal bey istanbula işiniz düştüğünde buyrun gelin cayımızı kahvemizi için demeleri cok güzel di ya bunu ne için söylüyorum çoğu kurumlarda bırakın paranın hepsini vermeyi kaporayı yatırır yatırmaz sizi sallamaya başlıyorlar zaten coqunuz arastırma yaptıysa bilir 🙂 ama bunlar cok farklıydı çünkü adamlar işini hem severek yapıyor du hemde uzmanıydı.arkadaslar umarım yardımcı olabilmişimdir size sakın korkmayın ama sakın istanbul dısında da biyerde yaptırmayın şuan tam olarak1 ay 10 gün falan oldu ekim yapılalı ensemde zaten kesinlikle bir iz yok önlerde ekilenler tümü döküldü sayılır tabi kökleri duruyor 🙂 ufaktan cıkmaya basladı şunuda unutmayın mutlaka prp destekli yaptırın ben prp destekli yaptırdım söylemeyi unutmusum coğu kurumda yapmıyor bunu bilginiz olsun ekim fiyatları da öyle uçuk fiyatlar da değil buda aklınızda bulunsun ismimden yada e-mail den faceme bakıp bana ulşabilirsiniz her türlü yardımcı olurum cünkü sizin ne kadar kafaya taktığınızı kendimden biliyorum şuan 🙂 hadi herkese hayırlı akşamlar 🙂

  12. slm arkadaşlar ben kenan yıllardır kullanmadığım.onlerımde 2 parmak açılma oldu ve cok piskolojim bozulmuştu evden dışarı çıkamıyordum artık karr aldım ektırıp kurtulmak ıstıyordum cunku cok piskolojım bozulmuştu. ve izmir …clinige gıttım okadar hijjenik okadar cana yakınlarkı anlatamam muayene edip baktılar ve benım beklentımı syledim ve 7 gunsnra ekıme gıttım okadar güzel sık bı ekim yaptılarki ben baktığım internette fotoların ve bilinmişmiş buyuk cılınıklerden cokdaha başarılı olduklarını gördüm herkese tavsiye edim ben cok mutluyum ektırelı 1 ay oldu daha dökülmedi saclarım uzuyorlar ve fıyatları cok uygun 2500 tl 1 seans prp ücretsiz allah binlerce kez razı olsun benım hayatım değişti herkese tavsiye ederim arkadaşlar cok cok memnunum

  13. Slm arkadslar ben henuz 21yasindayim ve saclarim yantaraflari baya bi acildi sac ektirmeyi dusunuyorum ama yasimin genc olmasindan dolayi cik korkuyorum lutfen yardici olurmusunuz genc yasta sac ekimi yapilirmi tskurler:))

  14. bilal bey bende marmarisden okan bu hafta bende yaptırmayı düşünüyorum.yaptırdığınızın yerin adresini bana yazarmısınız lutfen

  15. bilal yaşar bey for-tolarınızı öncesi sonrası atabilirmisiniz ve nerde ektirdiniz acaba hmen ulaşabilirseniz çok iyi olur tşkler şimdiden yöntem ekim perkutan tekniğimi acaba ??

  16. 6 gün önce saçlarımı ektim. Bana kesinlikle ekme diyen arkadaşlarım şu an (6 gün olmasına rağmen) beni görünce ne kadar harika bir ekim olduğunu anladılar. Doktorumdan Allah razı olsun ilmik ilmik dokudu valla tam 4500 greft. Sitedeki dostlarım, varsa saç probleminiz kesinlikle ekin. Ama iyi araştırın. Ben tam 3 yıl araştırdım ve çok şükür çok doğru bir doktor seçtim.

CEVAP VER